Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.
 

KONTAKTY

Marianna plus s.r.o
Rastislavova 2246
tel: 0940137538
fax: Po - Št 10.00 - 14.00
notta(a)notta.sk
notta@notta.sk

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 150,00 EUR
skladom
naša cena 19,99 EUR
skladom
naša cena 22,49 EUR
skladom

NOVINKY

arr3Dovolenka od 24.8 2018 - 5.9 2018Dovolenka od 24.8 2018 - 5.9 2018  Objednávky prijate od 24.8 2018 budú odoslané 6.9... arr3od 14.11 prevádzkuje eshop marianna plus s.r.oarr3Telefonické objednávky budu možné od 3.7 2017Viac info bude zverejnené priamo na webe a v košíku pri nahodení produktu do košíku ... arr31.7 2017 Ospravedlňujeme sa za pár hodinový výpadok eshopu1.7 2017 Ospravedlňujeme sa za pár hodinový výpadok eshopu , technický problém sme odstránili a... arr3Dovolenka od 1.1.2018-4.1.2018Dobrý deň , Objednávky prijaté do 28.12.2017 budu vybavené 2.1.2018 . Objednávky prijaté po... arr312.12 2017 Aktualizovaná dostupnosť produktovarr3Nás internetový obchod je registrovaný Úradom na ochranu osobných údajovNás internetový obchod je registrovaný Úradom na ochranu osobných údajov SLOVENSKEJ... arr3Výpadok Tel. Kontaktu od 19.4 do 23.4 2018 Ďakujeme za pochopenie

Alternatívne riešenie sporu

Alternatívny spôsob riešenia sporov

 

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu: reklamacie@notta.sk
  2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk
  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK.
  2. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  3. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.