Logo
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 60,00 EUR a máte dopravu ZADARMO
  1. Úvod
  2. FAQ

FAQ

1,  Zakúpil som tovar a je nefunkčný 
 v prípade že je tovar nefunkčný , kontaktujte nás na našej telefonickej linke alebo nám napíšte email na notta@notta.sk . 

2, Vrátenie tovaru bez udania dôvodu 
 Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní . Odstúpenie od kupnej zmlúvy najdete TU 

3, Ako spraviť reklamáciu 
 v prípade že výrobok nefunguje správne je možné ho reklamovať. Reklamačný protokol nájdete na našej stránke. Klikni tu. V prípade problémov nás kontaktujte na zákaznickej linke.

4,Zaslanie reklamácie
 reklamáciu je potrebné zaslať na  : marianna plus s.r.o.  , so sídlom Rastislavova 2246/21 95501 Topoľčany
nie na dobierku 

5,Ako dlho budeme reklamaciu riešiť ? 
 reklamácie riešime podľa podmienok reklamačného poriadku však najneskôr do 30 dní. Presný termín vybavenia Vám nebudeme schopní oznámiť vopred.

6,Kam mám poslať peniaze pri platbe prevodom ? 

peniaze odošlite na náš účet IBAN: SK92 0200 0000 0038 85182553 , ako variabilný symbol zadávajte vždy prosím číslo vašej objednávky

Informácie o platbe 💳

Pokiaľ máte svoj nákupný košík kompletný, je načase si zvoliť spôsob platby. 🛒💶
Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

platba na dobierku (0,98€) - platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru v hotovosti alebo kreditnou kartou. 

platba prevodom (0€) - tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet.

platba platobnou kartou online (0,30€) - VUB, SLPS, Tatra Banka,+

Je len na Vás, ktorá varianta Vám bude viac vyhovovať.

Možnosti dopravy 🚐

Pri objednávke nad 60€ poskytujeme dopravu zadarmo. ✔️

🚐 Kuriér 123 Slovenská republika (3,89€) - Ak je tovar skladom, plánované doručenie je na druhý pracovný deň.

🚐 Kuriér 123 Česká republika (5,43€) - Ak je tovar skladom,  doručenie trvá 3-5 pracovných dní.

Celková suma bude vypočítaná v poslednom kroku objednávky podľa spôsobu platby.

Je možnosť vyzdvihnúť tovar osobne?

Aktuálne nie je možné si tovar vyzdvihnúť osobne. 

Ďakujeme za pochopenie.

Reklamácia a vrátenie tovaru 🔙

Potrebujete vrátiť tovar a nie ste si istý, ako spraviť reklamáciu? 🤔

Vyplňte náš krátky reklamačný formulár : 

https://bit.ly/3Z73ROs 

Reklamáciu zašlete na adresu (bez dobierky) : 
marianna plus s.r.o. 
Rastislavova 2246/21
95501 Topoľčany

Reklamáciu riešime podľa podmienok reklamačného poriadku však najneskôr do 30 dní. 

v prípade nejasností nás kontaktujte na mail : notta@notta.sk 🙂

Prišiel mi nevyhovujúci tovar

Pokiaľ Vám tovar nevyhovuje, alebo Vám prišiel tovar, ktorý ste si neobjednali, máte nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní. 

Poprosíme Vás tovar odoslať na adresu :
marianna plus s.r.o. 
Rastislavova 2246/21
95501 Topoľčany

(je potrebné priložiť odstúpenie od kúpnej zmluvy spoločne s číslom vášho bankového účtu, na ktorý vrátime peniaze).

Prišiel mi poškodený tovar

Pokiaľ Vám prišiel poškodený tovar, máte nárok na výmenu alebo vrátenie peňazí.

Kontaktujte nás emailom na notta@notta.sk, kde uvediete problém produktu a fotografie, následne Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom.

Poprosíme Vás tovar odoslať na adresu (bez dobierky) :
marianna plus s.r.o. 
Rastislavova 2246/21
95501 Topoľčany

Ako odoslať reklamáciu?

V prípade, že chcete tovar reklamovať alebo vrátiť, tovar môžete k nám odoslať cez :

Slovenskú poštu - balík donesiete na poštu a odošlete.

Kuriér na adresu - kuriéra k Vám na adresu si viete objednať mailom na notta@notta.sk (3,89€).

Uistite sa, že pri odosielaní reklamácie ste nedali žiadnu dobierku.

Nemám potvrdenie o reklamácií

V prípade, že ste reklamáciu odoslali a neprišiel Vám potvrdzujúci email o prijatí reklamácie, prosím kontaktujte nás na mail notta@notta.sk, kde problém vyriešime.

Reklamácia sa mi vrátila.

Pokiaľ ste odoslali reklamáciu na našu adresu a tovar sa Vám vrátil, mohla sa stať chyba na strane Slovenskej pošty.

Vašu sťažnosť smerujte prosím na mail : notta@notta.sk

Váš problém efektívne a s radosťou vyriešime.

Informácie ohladom objednávky

Chcem vytvoriť objednávku

Objednávanie produktov je veľmi jednoduché! 

Vyberiete si produkt, o ktorý máte záujem, vložíte ho do košíka a pokračujete v tvorení objednávky, zadáte svoje údaje a miesto doručenia, následne si už len vyberiete spôsob platby.

Pokiaľ objednávku neviete vytvoriť, kontaktujte nás na mail notta@notta.sk, kde Vám s tým s radosťou pomôžeme.

Kedy mi pride objednaný tovar

Pri každom produkte je uvedená doba dodania, 
pokiaľ je produkt : 

Skladom - expedujeme do 24hod.
Na objednávku - do 7dní. 
Vypredaný - informujte sa mailom.

Na všetky produkty skladom garantujeme odoslanie do 24 hodín.

Tovar som už objednal

Ak máte už tovar objednaný a zmenila sa dodacia doba alebo vznikli iné komplikácie, kontaktujte nás na mail : notta@notta.sk kde Vám s radosťou pomôžeme

Neprišiel mi potvrdzujúci email

V prípade, že ste vytvorili objednávku a neprišiel Vám email o potvrdení objednávky, kontaktujte nás prosím mailom: notta@notta.sk

Zadal som platbu prevodom

V prípade ak ste zvolili platbu prevodom a po odoslaní objednávky Vám neprišli údaje k platbe, tak :

Variabilný symbol : číslo vašej objednávky

VÚB BANKA
IBAN: SK92 0200 0000 0038 85182553
BIC/SWIFT: SUBASKBX

Nemám faktúru za nákup

Každú faktúru zasielame po odoslaní objednávky, ak Vám však faktúra neprišla na mail, ktorý ste uviedli v objednávke, kontaktujte nás na mail notta@notta.sk