- Úvod
- FAQ
1, Zakúpil som tovar a je nefunkčný
v prípade že je tovar nefunkčný , kontaktujte nás na našej telefonickej linke alebo nám napíšte email na notta@notta.sk .
2, Vrátenie tovaru bez udania dôvodu
Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní . Odstúpenie od kupnej zmlúvy najdete TU
3, Ako spraviť reklamáciu
v prípade že výrobok nefunguje správne je možné ho reklamovať. Reklamačný protokol nájdete na našej stránke. Klikni tu. V prípade problémov nás kontaktujte na zákaznickej linke.
4,Zaslanie reklamácie
reklamáciu je potrebné zaslať na : marianna plus s.r.o. , so sídlom Rastislavova 2246/21 95501 Topoľčany
nie na dobierku
5,Ako dlho budeme reklamaciu riešiť ?
reklamácie riešime podľa podmienok reklamačného poriadku však najneskôr do 30 dní. Presný termín vybavenia Vám nebudeme schopní oznámiť vopred.
6,Kam mám poslať peniaze pri platbe prevodom ?
peniaze odošlite na náš účet IBAN: SK92 0200 0000 0038 85182553 , ako variabilný symbol zadávajte vždy prosím číslo vašej objednávky