1, Zakúpil som tovar a je nefunkčný
v prípade že je tovar nefunkčný , kontaktujte nás na našej telefonickej linke alebo nám napíšte email na notta@notta.sk .
2, Vrátenie tovaru bez udania dôvodu
Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní . Odstúpenie od kupnej zmlúvy najdete TU
3, Ako spraviť reklamáciu
v prípade že výrobok nefunguje správne je možné ho reklamovať. Reklamačný protokol nájdete na našej stránke. Klikni tu. V prípade problémov nás kontaktujte na zákaznickej linke.
4,Zaslanie reklamácie
reklamáciu je potrebné zaslať na : marianna plus s.r.o. , so sídlom Rastislavova 2246/21 95501 Topoľčany
nie na dobierku
5,Ako dlho budeme reklamaciu riešiť ?
reklamácie riešime podľa podmienok reklamačného poriadku však najneskôr do 30 dní. Presný termín vybavenia Vám nebudeme schopní oznámiť vopred.
6,Kam mám poslať peniaze pri platbe prevodom ?
peniaze odošlite na náš účet IBAN: SK92 0200 0000 0038 85182553 , ako variabilný symbol zadávajte vždy prosím číslo vašej objednávky
Informácie o platbe 💳
Pokiaľ máte svoj nákupný košík kompletný, je načase si zvoliť spôsob platby. 🛒💶
Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
platba na dobierku (0,98€) - platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru v hotovosti alebo kreditnou kartou.
platba prevodom (0€) - tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet.
platba platobnou kartou online (0,30€) - VUB, SLPS, Tatra Banka,+
Je len na Vás, ktorá varianta Vám bude viac vyhovovať.
Možnosti dopravy 🚐
Pri objednávke nad 60€ poskytujeme dopravu zadarmo. ✔️
🚐 Kuriér 123 Slovenská republika (3,89€) - Ak je tovar skladom, plánované doručenie je na druhý pracovný deň.
🚐 Kuriér 123 Česká republika (5,43€) - Ak je tovar skladom, doručenie trvá 3-5 pracovných dní.
Celková suma bude vypočítaná v poslednom kroku objednávky podľa spôsobu platby.
Je možnosť vyzdvihnúť tovar osobne?
Aktuálne nie je možné si tovar vyzdvihnúť osobne.
Ďakujeme za pochopenie.
Reklamácia a vrátenie tovaru 🔙
Potrebujete vrátiť tovar a nie ste si istý, ako spraviť reklamáciu? 🤔
Vyplňte náš krátky reklamačný formulár :
https://bit.ly/3Z73ROs
Reklamáciu zašlete na adresu (bez dobierky) :
marianna plus s.r.o.
Rastislavova 2246/21
95501 Topoľčany
Reklamáciu riešime podľa podmienok reklamačného poriadku však najneskôr do 30 dní.
v prípade nejasností nás kontaktujte na mail : notta@notta.sk 🙂
Prišiel mi nevyhovujúci tovar
Pokiaľ Vám tovar nevyhovuje, alebo Vám prišiel tovar, ktorý ste si neobjednali, máte nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní.
Poprosíme Vás tovar odoslať na adresu :
marianna plus s.r.o.
Rastislavova 2246/21
95501 Topoľčany
(je potrebné priložiť odstúpenie od kúpnej zmluvy spoločne s číslom vášho bankového účtu, na ktorý vrátime peniaze).
Prišiel mi poškodený tovar
Pokiaľ Vám prišiel poškodený tovar, máte nárok na výmenu alebo vrátenie peňazí.
Kontaktujte nás emailom na notta@notta.sk, kde uvediete problém produktu a fotografie, následne Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom.
Poprosíme Vás tovar odoslať na adresu (bez dobierky) :
marianna plus s.r.o.
Rastislavova 2246/21
95501 Topoľčany
Ako odoslať reklamáciu?
V prípade, že chcete tovar reklamovať alebo vrátiť, tovar môžete k nám odoslať cez :
Slovenskú poštu - balík donesiete na poštu a odošlete.
Kuriér na adresu - kuriéra k Vám na adresu si viete objednať mailom na notta@notta.sk (3,89€).
Uistite sa, že pri odosielaní reklamácie ste nedali žiadnu dobierku.
Nemám potvrdenie o reklamácií
V prípade, že ste reklamáciu odoslali a neprišiel Vám potvrdzujúci email o prijatí reklamácie, prosím kontaktujte nás na mail notta@notta.sk, kde problém vyriešime.
Reklamácia sa mi vrátila.
Pokiaľ ste odoslali reklamáciu na našu adresu a tovar sa Vám vrátil, mohla sa stať chyba na strane Slovenskej pošty.
Vašu sťažnosť smerujte prosím na mail : notta@notta.sk
Váš problém efektívne a s radosťou vyriešime.
Informácie ohladom objednávky
Chcem vytvoriť objednávku
Objednávanie produktov je veľmi jednoduché!
Vyberiete si produkt, o ktorý máte záujem, vložíte ho do košíka a pokračujete v tvorení objednávky, zadáte svoje údaje a miesto doručenia, následne si už len vyberiete spôsob platby.
Pokiaľ objednávku neviete vytvoriť, kontaktujte nás na mail notta@notta.sk, kde Vám s tým s radosťou pomôžeme.
Kedy mi pride objednaný tovar
Pri každom produkte je uvedená doba dodania,
pokiaľ je produkt :
Skladom - expedujeme do 24hod.
Na objednávku - do 7dní.
Vypredaný - informujte sa mailom.
Na všetky produkty skladom garantujeme odoslanie do 24 hodín.
Tovar som už objednal
Ak máte už tovar objednaný a zmenila sa dodacia doba alebo vznikli iné komplikácie, kontaktujte nás na mail : notta@notta.sk kde Vám s radosťou pomôžeme
Neprišiel mi potvrdzujúci email
V prípade, že ste vytvorili objednávku a neprišiel Vám email o potvrdení objednávky, kontaktujte nás prosím mailom: notta@notta.sk
Zadal som platbu prevodom
V prípade ak ste zvolili platbu prevodom a po odoslaní objednávky Vám neprišli údaje k platbe, tak :
Variabilný symbol : číslo vašej objednávky
VÚB BANKA
IBAN: SK92 0200 0000 0038 85182553
BIC/SWIFT: SUBASKBX
Nemám faktúru za nákup
Každú faktúru zasielame po odoslaní objednávky, ak Vám však faktúra neprišla na mail, ktorý ste uviedli v objednávke, kontaktujte nás na mail notta@notta.sk