Logo
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 60,00 EUR a máte dopravu ZADARMO

  1. Úvod
  2. Recenzie eshopu

Overený zákazník

Pridané 27. 01. 2023
vynikajuci obchod+komunikacia
100 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie

Overený zákazník

Pridané 23. 01. 2023
na obrazku 4 masazne platnicky,v realite poslane len 2
Proti:
cisty podvod voci tomu co reklamuju a co predavaju
20 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie

Overený zákazník

Pridané 21. 01. 2023
Proti:
Hodinky nefungujú ako majú, sú to len vyhodené peniaze
10 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie

Overený zákazník

Pridané 13. 01. 2023
D dodanie tovaru od objednania trvalo troska dlhsie, vnutorna vystielka kde sa produkt nachadzal je dolamana,,,inaksie zatial o.k.
80 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Ďakujeme za vašu pozitívnu recenziu! Teší nás, že sa vám naša služba alebo produkt páčil a že ste boli spokojný. Vďaka za podporu a dúfame, že sa na nás budete opäť obracať v budúcnosti. Prajeme vám príjemný deň!

Overený zákazník

Pridané 03. 01. 2023
zatial ok, je pekna
100 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Ďakujeme za vašu pozitívnu recenziu! Teší nás, že sa vám naša služba alebo produkt páčil a že ste boli spokojný. Vďaka za podporu a dúfame, že sa na nás budete opäť obracať v budúcnosti. Prajeme vám príjemný deň!

Overený zákazník

Pridané 30. 12. 2022
Tovar som žiaľ zatiaľ nedostala hoci žijem v domove dôchodcov kde je stála služba a mi pripravené moje peniaze na úhradu, nakoľko som nechodiaca, oni preberajú naše zásielky ale nikto nezvonil na vratnicu, kuriér je neseriózny a nechal babku bez vianočneho darčeka smutné Valerie Janičová ul SNP 139 Žiar nad Hronom Domov dôchodcov č tel 0907354990
10 %
dodacia lehota
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Vážený zákazník, Ľutujeme, že ste neboli spokojný/á s našimi službami alebo produktom. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Prosím, neváhajte nás kontaktovať, aby sme sa mohli pokúsiť vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré ste mali. Veríme, že nám dáte šancu napraviť to a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami alebo produktom spokojný. S úctou, Sirel.sk

Overený zákazník

Pridané 30. 12. 2022
Obchod ponúka nekvalitný tovar veľkosť asi podľa čínskej veľkosťej tabuľky objednaný tovar pre 9 ročné dievča výška 153cm váha 35 kg naschval som zobral pre istotu veľkosť XL ani na seba neoblecie
Proti:
Nekvalitný tovar
10 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Vážený zákazník, Podľa čísla objednávky ste u nás kupovali masážnu pištoľ, pravdepodobne ste sa pomýlili a hodnotili ste iný obchod. S pozdravom Sirel

Overený zákazník

Pridané 29. 12. 2022
Nechcem hodnotiť obchod, dodaný výrobok je nekvalitný, aj keď bol cenovo výhodný, aj tak by mal byť plne funkčný, s návodom v češtine alebo v slovenčine. Nie každý ovláda angličtinu alebo dokonca čínštinu.
90 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Vážený zákazník, Ľutujeme, že ste neboli spokojný/á s našimi službami alebo produktom. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Prosím, neváhajte nás kontaktovať, aby sme sa mohli pokúsiť vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré ste mali. Veríme, že nám dáte šancu napraviť to a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami alebo produktom spokojný. S úctou, Sirel.sk

Overený zákazník

Pridané 27. 12. 2022
Objednany tovar sa vobec nezhodoval s tovarom na stranke. Doslova vyhodene peniaze. V zivote nic uz od tohto predajcu nekupim
10 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
Vyjadrenie nášho obchodu
Vážený zákazník, Ľutujeme, že ste neboli spokojný/á s našimi službami alebo produktom. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Prosím, neváhajte nás kontaktovať, aby sme sa mohli pokúsiť vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré ste mali. Veríme, že nám dáte šancu napraviť to a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami alebo produktom spokojný. S úctou, Sirel.sk

Overený zákazník

Pridané 23. 12. 2022
Prvy nakup
90 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Ďakujeme za vašu pozitívnu recenziu! Teší nás, že sa vám naša služba alebo produkt páčil a že ste boli spokojný. Vďaka za podporu a dúfame, že sa na nás budete opäť obracať v budúcnosti. Prajeme vám príjemný deň!

Overený zákazník

Pridané 20. 12. 2022
rýchlosť a spoľahlivosť
100 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Ďakujeme za vašu pozitívnu recenziu! Teší nás, že sa vám naša služba alebo produkt páčil a že ste boli spokojný. Vďaka za podporu a dúfame, že sa na nás budete opäť obracať v budúcnosti. Prajeme vám príjemný deň!

Overený zákazník

Pridané 27. 11. 2022
Bohužiaľ, doteraz čakám a nič.(14 dní) Neviem či mám čakať, alebo si objednať niekde inde.
10 %
dodacia lehota
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Vážený zákazník, Ľutujeme, že ste neboli spokojný/á s našimi službami alebo produktom. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Prosím, neváhajte nás kontaktovať, aby sme sa mohli pokúsiť vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré ste mali. Veríme, že nám dáte šancu napraviť to a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami alebo produktom spokojný. S úctou, Sirel.sk

Overený zákazník

Pridané 22. 11. 2022
Spyno Profesionálny spinningový bicykel mi bol doručený nekompletný na dva krát , bicykel je asi detský a už vôbec nie profesionálny , predpokladám že sa rozpadne po prvom použití ,nemal som už silu ho vrátiť nech sa majú dobre, telefónom vôbec nekomunikujú a už viem prečo.
20 %
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Vážený zákazník, Ľutujeme, že ste neboli spokojný/á s našimi službami alebo produktom. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Prosím, neváhajte nás kontaktovať, aby sme sa mohli pokúsiť vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré ste mali. Veríme, že nám dáte šancu napraviť to a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami alebo produktom spokojný. S úctou, Sirel.sk

Overený zákazník

Pridané 17. 11. 2022
Neodporúčam prišiel úplné iný tovar ako bol objednaný, objednaný detský bicykel s pomocnými kolieskami a prišla čínska skladačka pre dospelých, ešte aj čínske papiere v krabici bez prekladu, krabica roztrhaná, zdĺhavé riešenie reklamácie, dovolať sa tam nedá, peniaze vrátené až po 16dnoch aj to len po mojich mailoch, zrazu potom vám vedia aj zavolať, nikdy viac
10 %
kvalita komunikácie
Vyjadrenie nášho obchodu
Vážený zákazník, Ľutujeme, že ste neboli spokojný/á s našimi službami alebo produktom. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Prosím, neváhajte nás kontaktovať, aby sme sa mohli pokúsiť vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré ste mali. Veríme, že nám dáte šancu napraviť to a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami alebo produktom spokojný. S úctou, Sirel.sk

Overený zákazník

Pridané 03. 11. 2022
Proti:
Tovar nezodpovedá obrázku nedá sa ani poriadne zložiť
10 %
Vyjadrenie nášho obchodu
Vážený zákazník, Ľutujeme, že ste neboli spokojný/á s našimi službami alebo produktom. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Prosím, neváhajte nás kontaktovať, aby sme sa mohli pokúsiť vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré ste mali. Veríme, že nám dáte šancu napraviť to a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami alebo produktom spokojný. S úctou, Sirel.sk